Urząd Miasta Sulejówek

piątek, 28.07.2017
Wiktora, Marceli, Aidy
Telefon: +48 22 76-06-201
e-mail:urzad@umsulejowek.pl

Menu

Nawigacja

Treść strony

ZGŁOSZENIE AWARYJNEGO ZAJĘCIA PASA DROGOWEGO

Miejsce składania dokumentów:

Biuro Podawcze, ul. Dworcowa 55 (pok. nr 1- parter)
 

Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:

Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok.103, tel. 783-13-20.

 

Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie zezwolenia na awaryjne zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót (do pobrania w Biurze Podawczym);

Do wniosku należy dołączyć:

  1. Szczegółowy plan sytuacyjny  w skali 1:500 z zaznaczeniem granic działek gruntowych oraz ich numerów ewidencyjnych i podaniem wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego -2egz
  2. Informację o sposobie zabezpieczenia robót –  jeżeli zajęcie pasa drogowego wpływa na bezpieczeństwo ruchu drogowego lub ogranicza widoczność na  drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu  pojazdów lub pieszych lub w formie szkicu na mapie w skali 1:500, jeśli nie jest wymagany projekt organizacji– 2 szt.
  3. Harmonogram robót  prowadzonych w pasie drogowym w przypadku etapowego prowadzenia robót

Dodatkowe informacje:   

  1. Przez awarię należy rozumieć nagłe zdarzenie losowe wymagające natychmiastowego  wejścia w pas drogowy celem jej usunięcia.
  2. Zgłoszenia awarii należy dokonać w formie pisemnej w dniu wystąpienia awarii wysyłając np. faks. O usunięciu awarii (zakończeniu robót w pasie drogowym) należy powiadomić zarządcę drogi w celu dokonania odbioru. Przy przekazaniu pasa drogowego zarządcy drogi należy przekazać dokumentację powykonawczą odbudowanej nawierzchni.
  3. Za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia nakłada się na Inwestora kary pieniężne w wysokości dziesięciokrotnej należnej opłaty. Przez zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia rozumie się: samowolne zajęcie pasa, przekroczenie terminu zajęcia lub zajęcie większej powierzchni niż określona w zezwoleniu, zajęcie pasa z decyzją zezwalającą na prowadzenie robót w pasie drogowym, ale bez uprzedniego przejęcia pasa drogowego.

Opłaty:

ustalana jest jako iloczyn liczby metrów kwadratowych zajętej powierzchni pasa drogowego, liczby dni zajmowania pasa drogowego i   stawki opłaty za zajęcie 1m2 pasa drogowego określonej uchwałami Rady Miasta Sulejówek: Nr 143/XXIV/08 z dnia 29 maja 2008 roku, Nr XI/71/2011 z dnia 30 czerwca 2011 roku. Opłatę za awaryjne zajęcie pasa drogowego należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miasta Sulejówek

Bank Spółdzielczy w Halinowie

52 8019 0000 2005 8006 1339 0001

Czas załatwienia sprawy:

wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji   administracyjnej, w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni od daty złożenia  wniosku z  wymaganymi dokumentami, lub do 60 dni od daty złożenia wniosku w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej.
 

Tryb odwoławczy:

Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach w terminie 14 dni od dnia odebrania decyzji, za pośrednictwem Burmistrza Miasta. Odwołanie należy składać w Biurze Podawczym.
 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115, z późn. zm.)

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),

Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz.1635),

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielenia zezwolenia na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 140, poz.1481),

Uchwała Rady Miasta Sulejówek nr 143/XXIV/08 z dnia 29 maja 2008 r.

Uchwała Rady Miasta Sulejówek nr XI/71/2011 z dnia 30 czerwca 2011 r.

 

drukuj (ZGŁOSZENIE AWARYJNEGO ZAJĘCIA PASA DROGOWEGO)

Formularze do pobrania:

drukuj (Formularze do pobrania: )

  • autor: Ref. Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, data: 2012.07.16

Metryka:
Opracował: Adam Witkowski
Sprawdził: Przemysław Majewski – Kierownik
Zatwierdził: Magdalena Łukomska – Z-ca Burmistrza

  • autor: Ref. Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, data: 2012.07.16

drukuj całą stronę

Aktualności

2017.07.12
Milusin w eterze

Trwa nagrywanie wspomnień absolwentów Przedszkola nr 1 w Sulejówku czyli akcja społeczna Milusin w eterze realizowana w ramach programu "Stoję przed jakąś dziwaczną trąbą". Jeśli chodziłeś do przedszkola w dworku "Milusin", zgłoś się do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku!

2017.06.30
HARMONOGRAMY odbioru odpadów komunalnych

HARMONOGRAMY odbioru odpadów komunalnych lipiec - grudzień 2017 r.

Galeria zdjęć

  • „Helin" - Fundacja Heleny i Ignacego Paderewskiego. Obecnie Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli.
  • Pomnik Żołnierzy A.K. Harcerskiego Batalionu "Zośka" Mieszkańców Miłosny i Sulejówka
  • "Witacz" - wjazd do Sulejówka
  • Willa "Dewajtis" Czesława i Apolonii Sandrów - obecnie budynek Urzędu Miasta Sulejówek
  • Pomnik Ofiar II wojny światowej
przejdź do galerii

Reklama

1% podatku dla organizacji pożytku publicznego

Urząd Miasta Sulejówek

ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
tel. / fax (22) 76-06-201 / (22) 76-06-213
e-mail: urzad@umsulejowek.pl

Godziny urzędowania

- poniedziałek w godz. 9:00 - 18:00
- wtorek-czwartek w godz. 8:00 - 16:00
- piątek w godz. 8:00 - 15:00

Stopka

Copyright Urząd Miasta Sulejówek 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone.