Urząd Miasta Sulejówek

piątek, 31.03.2017
Beniamina, Balbiny, Kornelii
Telefon: +48 22 76-06-201
e-mail:urzad@umsulejowek.pl

Menu

Treść strony

ZATWIERDZENIE PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI

Miejsce składania dokumentów:

Biuro Obsługi Klienta, ul. Dworcowa 55 (pok. nr 1- parter)
 

Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:

Referat Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok.105 , tel. 783-54-76
 

Wymagane dokumenty:

1.  Wniosek właściciela nieruchomości o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości.

2.  Dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości (aktualny odpis z księgi wieczystej lub sporządzony przez geodetę uprawnionego protokół z badań księgi wieczystej).

3.  Aktualny wypis z rejestru ewidencji gruntów i budynków dla dzielonej działki.

4.  Mapę z projektem podziału.

5.  Wstępny projekt podziału i postanowienie o zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego wydane przez Referat Zagospodarowania Przestrzennego.

6.  Protokół z przyjęcia granic nieruchomości.

7.  Wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej.
 

Dodatkowe informacje:

Wszczęcie postępowania o podział nieruchomości następuje na wniosek i koszt  osoby, która ma w tym interes prawny. Podziału nieruchomości dokonuje uprawniony geodeta na zlecenie ww. osoby.
 

Opłaty:

brak
 

Czas załatwienia sprawy:

Do 30 dni w formie decyzji
 

Tryb odwoławczy:

Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Miasta w terminie 14 dni.
 

Podstawa prawna:

Art. 93 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 ze zm.).
 

  • autor: Ref. Geodezji i Gospodarki Nnieruchomościami

Formularze do pobrania:

  • autor: Ref. Geodezji i Gospodarki Nnieruchomościami

Metryka:
Opracował: Monika Kaczyńska
Sprawdził: Bożenna Kisiel – Kierownik
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta

  • autor: Ref. Geodezji i Gospodarki Nnieruchomościami

drukuj całą stronę

Aktualności

2017.03.28
KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA
BURMISTRZ MIASTA SULEJÓWEK dnia 27 marca 2017 r. OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA:
• Szkoły Podstawowej Nr 2 z oddziałami integracyjnymi im. Stefana Czarnieckiego
w Sulejówku, ul. Okuniewska 2,
• Szkoły Podstawowej Nr 4 w Sulejówku, ul. Narutowicza 10
Oferty należy składać w terminie do dnia 13 kwietnia 2017 r. do godz. 12.00.
2017.03.23
V Rajd Rowerowy na Orientację „Na wiosennym szlaku”
Burmistrz Miasta Sulejówek zaprasza na imprezę turystyczno-sportową, podczas której zespoły liczące od 1 do 5 osób będą miały za zadanie potwierdzić w określonym limicie czasu swoją obecność przy ustawionych w terenie punktach kontrolnych oraz wykonać zadania.
2017.03.16
Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2017/2018
Burmistrz Miasta informuje o terminach rekrutacji do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych i klas I w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Sulejówek na rok szkolny 2017/2018.

Galeria zdjęć

  • Willa "Dewajtis" Czesława i Apolonii Sandrów - obecnie budynek Urzędu Miasta Sulejówek
  • Stadion Miejski
  • "Witacz" - wjazd do Sulejówka
  • Pomnik Współtwórców Polski Niepodległej i Pomnik Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Willa "Dewajtis" Czesława i Apolonii Sandrów - obecnie budynek Urzędu Miasta Sulejówek
przejdź do galerii

Reklama

1% podatku dla organizacji pożytku publicznego

Urząd Miasta Sulejówek

ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
tel. / fax (22) 76-06-201 / (22) 76-06-213
e-mail: urzad@umsulejowek.pl

Godziny urzędowania

- poniedziałek w godz. 9:00 - 18:00
- wtorek-czwartek w godz. 8:00 - 16:00
- piątek w godz. 8:00 - 15:00

Stopka

Copyright Urząd Miasta Sulejówek 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone.