Urząd Miasta Sulejówek

piątek, 21.07.2017
Daniela, Andrzeja, Benedykta
Telefon: +48 22 76-06-201
e-mail:urzad@umsulejowek.pl

Menu

Nawigacja

Treść strony

BONIFIKATA (ULGA) OD OPŁATY ROCZNEJ Z TYTUŁU UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO NIERUCHOMOŚCI

Miejsce składania dokumentów:

Biuro Obsługi Klienta, ul. Dworcowa 55 (pok. nr 1- parter)
 

Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:

Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok.105, tel. 783-54-76
 

Wymagane dokumenty:

Wypełniony wniosek "Wniosek o udzielenie bonifikaty w opłacie rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości".

Załącznik (dot. osób fizycznych):

a)    deklaracja o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego

b)  zaświadczenie o zarobkach lub pobieranych świadczeniach pieniężnych (brutto) za rok poprzedzający rok za który opłata roczna ma być wnoszona lub odcinek renty, emerytury.
 

Dodatkowe informacje:

1.    Termin składania wniosku - do dnia 31 marca (roku kalendarzowego, za który ma być przyznana bonifikata).

2.    Osobom fizycznym zobowiązanym do wniesienia opłat, których dochód brutto na jednego członka gospodarstwa domowego nie przekracza 50% średniego miesięcznego wynagrodzenia w gospodarce narodowej za rok poprzedzający rok za który opłata ma być wnoszona, udzielana jest bonifikata od opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej przeznaczonej lub wykorzystywanej na cele mieszkaniowe.

3.    Średnie miesięczne wynagrodzenie w gospodarce narodowej za rok poprzedzający rok wnoszenia opłaty ogłaszane jest przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim na początku następnego roku.

4.    W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
 

Opłaty:

Bez opłaty    
 

Czas załatwienia sprawy:

Do 7 dni od daty otrzymania wniosku.
 

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje
 

Podstawa prawna:

Art. 74 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.).
 

  • autor: Ref. Geodezji i Gospodarki Nnieruchomościami

Formularze do pobrania:

  • autor: Ref. Geodezji i Gospodarki Nnieruchomościami

Metryka:
Opracował: Tomasz Szmydki
Sprawdził: Bożenna Kisiel – Kierownik
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta

  • autor: Ref. Geodezji i Gospodarki Nnieruchomościami

drukuj całą stronę

Aktualności

2017.07.12
Milusin w eterze

Trwa nagrywanie wspomnień absolwentów Przedszkola nr 1 w Sulejówku czyli akcja społeczna Milusin w eterze realizowana w ramach programu "Stoję przed jakąś dziwaczną trąbą". Jeśli chodziłeś do przedszkola w dworku "Milusin", zgłoś się do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku!

2017.06.30
HARMONOGRAMY odbioru odpadów komunalnych

HARMONOGRAMY odbioru odpadów komunalnych lipiec - grudzień 2017 r.

Galeria zdjęć

  • Milusin - Dworek Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Willa "Dewajtis" Czesława i Apolonii Sandrów - obecnie budynek Urzędu Miasta Sulejówek
  • "Witacz" - wjazd do Sulejówka
  • Willa "Dewajtis" Czesława i Apolonii Sandrów - obecnie budynek Urzędu Miasta Sulejówek
  • Dworek "Siedziba" Zofii i Jędrzeja Moraczewskich
przejdź do galerii

Reklama

1% podatku dla organizacji pożytku publicznego

Urząd Miasta Sulejówek

ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
tel. / fax (22) 76-06-201 / (22) 76-06-213
e-mail: urzad@umsulejowek.pl

Godziny urzędowania

- poniedziałek w godz. 9:00 - 18:00
- wtorek-czwartek w godz. 8:00 - 16:00
- piątek w godz. 8:00 - 15:00

Stopka

Copyright Urząd Miasta Sulejówek 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone.