Urząd Miasta Sulejówek

niedziela, 23.07.2017
Brygidy, Apolinarego, Bogny
Telefon: +48 22 76-06-201
e-mail:urzad@umsulejowek.pl

Menu

Nawigacja

Treść strony

ZAMELDOWANIE DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ

Miejsce składania dokumentów:

Biuro Obsługi Klienta, ul. Dworcowa 55 (pok. nr 1- parter)
 

Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:

Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, ul. Dworcowa 55 pok. nr 4 - parter , tel. 22 76-06-206

Wymagane dokumenty:  

1.     Wypełnione podanie

2.     Wypełniony druk zgłoszenia pobytu stałego lub czasowego powyżej 3 m-cy

3.     pełnomocnictwo - do reprezentowania strony postępowania w przypadku niemożności uczestniczenia strony w postępowaniu administracyjnym
 

Dodatkowe informacje:

Wniosek o zameldowanie składa się w sytuacji, gdy nie jest uregulowany stan prawny lokalu lub nie jest możliwe potwierdzenie pobytu w lokalu przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.

 

Opłaty:
opłata skarbowa;
10 zł – od wydania decyzji administracyjnej

17 zł – od pełnomocnictwa

Opłacie skarbowej nie podlegają pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, rodzicom, dzieciom, dziadkom i rodzeństwu.

Składający pełnomocnictwo jest zobowiązany dołączyć dowód wniesienia opłaty skarbowej uiszczonej na rachunek bankowy Miasta Sulejówek.

Bank Spółdzielczy w Halinowie

52 8019 0000 2005 8006 1339 0001
 

Czas załatwienia sprawy:

do 1 miesiąca a  sprawy szczególnie skomplikowane do 2 miesięcy
 

Tryb odwoławczy:

Do Wojewody Mazowieckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem Burmistrza Miasta.
 

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2015 r., poz.388).
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.).
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 1628).
4. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy  wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.U. Nr 220, poz.1306 ze zm.).

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

Formularze do pobrania:

Wzór podania - wniosek (DOC)
(dodano: 2015-06-03 10:44)
  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

Metryka:
Opracował: Teresa Siporska
Sprawdził: Hanna Stefaniuk – Sekretarz Miasta
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

drukuj całą stronę

Aktualności

2017.07.12
Milusin w eterze

Trwa nagrywanie wspomnień absolwentów Przedszkola nr 1 w Sulejówku czyli akcja społeczna Milusin w eterze realizowana w ramach programu "Stoję przed jakąś dziwaczną trąbą". Jeśli chodziłeś do przedszkola w dworku "Milusin", zgłoś się do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku!

2017.06.30
HARMONOGRAMY odbioru odpadów komunalnych

HARMONOGRAMY odbioru odpadów komunalnych lipiec - grudzień 2017 r.

Galeria zdjęć

  • „Helin" - Fundacja Heleny i Ignacego Paderewskiego. Obecnie Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli.
  • "Kolejniak"
  • Milusin - Dworek Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Pomnik Współtwórców Polski Niepodległej i Pomnik Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Milusin - Dworek Marszałka Józefa Piłsudskiego
przejdź do galerii

Reklama

1% podatku dla organizacji pożytku publicznego

Urząd Miasta Sulejówek

ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
tel. / fax (22) 76-06-201 / (22) 76-06-213
e-mail: urzad@umsulejowek.pl

Godziny urzędowania

- poniedziałek w godz. 9:00 - 18:00
- wtorek-czwartek w godz. 8:00 - 16:00
- piątek w godz. 8:00 - 15:00

Stopka

Copyright Urząd Miasta Sulejówek 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone.