Urząd Miasta Sulejówek

niedziela, 23.07.2017
Brygidy, Apolinarego, Bogny
Telefon: +48 22 76-06-201
e-mail:urzad@umsulejowek.pl

Menu

Nawigacja

Treść strony

WYMELDOWANIE DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ

Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Klienta, ul. Dworcowa 55 ( pok. nr 4 - parter )

Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, ul. Dworcowa 55, pok. nr 4 - parter, tel. 22 76-06-206

Wymagane dokumenty:

  • wypełniony wniosek
  • dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (kserokopia – oryginał do wglądu) np: umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu.
  • inne dokumenty potwierdzające fakty opisane we wniosku i mogące mieć wpływ na wyjaśnienie sprawy np: wyrok orzekający eksmisję, wyrok o sposobie korzystania z lokalu
  • pełnomocnictwo - do reprezentowania strony postępowania w przypadku niemożności uczestniczenia strony w  postępowaniu administracyjnym
  • dowód wniesienia opłaty skarbowej

Dodatkowe informacje:
Podanie o wymeldowanie decyzją administracyjną osoby,  która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego  i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się składa właściciel lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.

Opłaty:
opłata skarbowa;
10 zł – od wydania decyzji administracyjnej
17 zł – od pełnomocnictwa
Opłacie skarbowej nie podlegają pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, rodzicom, dzieciom, dziadkom i rodzeństwu.
Składający pełnomocnictwo jest zobowiązany dołączyć dowód wniesienia opłaty skarbowej uiszczonej na rachunek bankowy Miasta Sulejówek.

Bank Spółdzielczy w Halinowie
Nr konta 52 8019 0000 2005 8006 1339 0001

Czas załatwienia sprawy:
do 1 miesiąca
do 2 miesięcy sprawy szczególnie skomplikowane.

Tryb odwoławczy:
Do Wojewody Mazowieckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem Burmistrza Miasta.

Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2015 r., poz.388).
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.).
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 1628).
4. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy  wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.U. Nr 220, poz.1306 ze zm.).

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

Formularze do pobrania:

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

Metryka:
Opracował: Teresa Siporska
Sprawdził: Hanna Stefaniuk – Sekretarz Miasta
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

drukuj całą stronę

Aktualności

2017.07.12
Milusin w eterze

Trwa nagrywanie wspomnień absolwentów Przedszkola nr 1 w Sulejówku czyli akcja społeczna Milusin w eterze realizowana w ramach programu "Stoję przed jakąś dziwaczną trąbą". Jeśli chodziłeś do przedszkola w dworku "Milusin", zgłoś się do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku!

2017.06.30
HARMONOGRAMY odbioru odpadów komunalnych

HARMONOGRAMY odbioru odpadów komunalnych lipiec - grudzień 2017 r.

Galeria zdjęć

  • „Helin" - Fundacja Heleny i Ignacego Paderewskiego. Obecnie Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli.
  • "Kolejniak"
  • "Otradno" - pierwszy dom Aleksandry i Józefa Piłsudskich
  • Milusin - Dworek Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Pomnik Ofiar II wojny światowej
przejdź do galerii

Reklama

1% podatku dla organizacji pożytku publicznego

Urząd Miasta Sulejówek

ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
tel. / fax (22) 76-06-201 / (22) 76-06-213
e-mail: urzad@umsulejowek.pl

Godziny urzędowania

- poniedziałek w godz. 9:00 - 18:00
- wtorek-czwartek w godz. 8:00 - 16:00
- piątek w godz. 8:00 - 15:00

Stopka

Copyright Urząd Miasta Sulejówek 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone.