Urząd Miasta Sulejówek

poniedziałek, 22.05.2017
Rity, Heleny, Wiesława
Telefon: +48 22 76-06-201
e-mail:urzad@umsulejowek.pl

Menu

Nawigacja

Treść strony

UDOSTĘPNIANIE DANYCH Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW Z REJESTRU ZAMIESZKANIA CUDZOZIEMCÓW Z REJESTRU PESEL

Miejsce składania dokumentów:
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, ul. Dworcowa 55, pok. nr 4 - parter, tel. 22 76-06-206

Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, ul. Dworcowa 55, pok. nr 4 - parter, tel. 22 76-06-206

Wymagane dokumenty:

  • wypełniony wniosek
  • dokumenty potwierdzające interes prawny lub faktyczny w uzyskaniu danych (np. wezwanie sądowe, wezwanie komornicze, dokumenty potwierdzające zobowiązanie osoby, której dane mają być udostępnione wobec wnioskującego o udostępnienie danych (np. kopie umów, wezwań do zapłaty, faktur, wyroków sądowych itp.)
  • dowód wniesienia opłaty za udostępnienie danych,
  • pełnomocnictwo (w przypadku gdy wnioskodawca działa za pośrednictwem pełnomocnika) wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej z tytułu złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.

Dodatkowe informacje:   

Osobom i podmiotom, które nie wykażą interesu prawnego, a jedynie uwiarygodnią istnienie interesu faktycznego, dane mogą być udostępnione wyłącznie za zgodą osób, których te dane dotyczą. 

 

Opłaty:         

Opłata za udostępnienie jednostkowych danych (dotyczy jednej osoby) wynosi - 31 zł

Opłata skarbowa 17 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (jeśli osobę wnoszącą podanie reprezentuje pełnomocnik)

Bank Spółdzielczy w Halinowie

52 8019 0000 2005 8006 1339 0001

Czas załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie dłużej niż miesiąc.

Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Wojewody Mazowieckiego, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U.2015.388).
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 października 2011r. (Dz.U.2011.243.1450) w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z rejestru PESEL oraz trybu uzyskiwania zgody na udostępnienie danych po wykazaniu interesu faktycznego.
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 października 2011r. (Dz.U.2011.243.1452) w sprawie określenia wzorów wniosku o udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi.
Zgodnie z art. 50 ust.1 ustawy o ewidencji ludności z dnia 24 września 2010 r. (Dz.U.2015.388) - dane z rejestru PESEL udostępnia minister właściwy do spraw wewnętrznych.

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

Formularze do pobrania:

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

Metryka:
Opracował: Agnieszka Fatyga
Sprawdził: Teresa Siporska – Kierownik
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

drukuj całą stronę

Aktualności

2017.04.03
Szanowni Mieszkańcy,

Szanowni Mieszkańcy, 

uprzejmie informujemy, iż Urząd Miasta Sulejówek

·         będzie nieczynny w dniu 2 maja 2017 r. (wtorek), w zamian za ten dzień UM będzie czynny w dniu 10 czerwca  2017 r. (sobota) w godz. 8.00-14.00

Za utrudnienia przepraszamy

2017.05.18
Objazd na czas remontu DW 637

W związku z przebudową drogi wojewódzkiej nr 637 relacji Warszawa – Węgrów na odcinku od km 24+495 do 35+600 na czas trwania przebudowy w miejscowości Okuniew była konieczność wprowadzenia objazdu. Na remontowanym odcinku drogi odbywa się ruch jednokierunkowy w kierunku Warszawy. W kierunku Węgrowa ruch został poprowadzony objazdem przez Sulejówek dla pojazdów do 10 ton (mapka z zaznaczoną trasą objazdu w załączeniu).

Przewidywany czas trwania objazdu i przywrócenie stałej organizacji ruchu to 30.10.2017 r. 

2017.03.31
ZAKRES SPRZĄTANIA ULIC KWIECIEŃ-MAJ 2017 r.

Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przekazuje wykaz ulic przewidzianych do sprzątania w ramach oczyszczania i zamiatania ulic na Terenie Miasta Sulejówek. Rozpoczęcie prac nastąpi w dniu 03.04.2017 r.

Galeria zdjęć

  • Milusin - Dworek Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Willa "Dewajtis" Czesława i Apolonii Sandrów - obecnie budynek Urzędu Miasta Sulejówek
  • "Witacz" - wjazd do Sulejówka
  • Willa "Dewajtis" Czesława i Apolonii Sandrów - obecnie budynek Urzędu Miasta Sulejówek
  • "Kolejniak"
przejdź do galerii

Reklama

1% podatku dla organizacji pożytku publicznego

Urząd Miasta Sulejówek

ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
tel. / fax (22) 76-06-201 / (22) 76-06-213
e-mail: urzad@umsulejowek.pl

Godziny urzędowania

- poniedziałek w godz. 9:00 - 18:00
- wtorek-czwartek w godz. 8:00 - 16:00
- piątek w godz. 8:00 - 15:00

Stopka

Copyright Urząd Miasta Sulejówek 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone.