Urząd Miasta Sulejówek

piątek, 31.03.2017
Beniamina, Balbiny, Kornelii
Telefon: +48 22 76-06-201
e-mail:urzad@umsulejowek.pl

Menu

Treść strony

AKTA STANU CYWILNEGO – ZAŚWIADCZENIA O STANIE CYWILNYM

 

Miejsce składania dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Dworcowa 55 ( pok. nr 5 - parter ), tel. 22 76-06-220

Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Dworcowa 55 ( pok. nr 5 - parter ), tel. 22 76-06-220

Wymagane dokumenty:

1.    Wniosek osoby, której akt dotyczy.

2.    Dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport).

Dodatkowe informacje:
1.Zaświadczenie o stanie cywilnym wydawane jest wyłącznie osobie, której dotyczy.
2.Zaświadczenie jest ważne przez 6 miesięcy od daty jego sporządzenia.
3.Odmowa wydania zaświadczenia w formie postanowienia.

Opłaty:
38,00 zł od wydania zaświadczenia
Wpłat z tego tytułu należy dokonywać na rachunek bankowy Urzędu Miasta Sulejówek: Bank Spółdzielczy w Halinowie 52 8019 0000 2005 8006 1339 0001, na poczcie lub przelewem bankowym.

Czas załatwienia sprawy:
1. Jeżeli wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym złożony został do kierownika USC, który przechowuje księgę stanu cywilnego (USC w Sulejówku) wydanie zaświadczenia następuje do 7 dni roboczych od dnia złożenia wniosku.
2. Jeżeli wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym złożony został do kierownika USC, który nie przechowuje księgi stanu cywilnego, wydanie zaświadczenia następuje do 10 dni roboczych od dnia złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy:
Odmowa wydania zaświadczenia o stanie cywilnym następuje w formie postanowienia,  od którego służy zażalenie do Wojewody Mazowieckiego za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w terminie 7 dni od dnia jej doręczenia.

Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz.1741 ze zm.)
2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r. poz. 1628 ze zm.)

  • autor: Urząd Stanu Cywilnego

Formularze do pobrania:

Wniosek (PDF)
(dodano: 2015-07-20 13:36)
  • autor: Urząd Stanu Cywilnego

Metryka:
Opracował: Barbara Kowalska
Sprawdził: Hanna Stefaniuk – Sekretarz Miasta
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta

  • autor: Urząd Stanu Cywilnego

drukuj całą stronę

Aktualności

2017.03.28
KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA
BURMISTRZ MIASTA SULEJÓWEK dnia 27 marca 2017 r. OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA:
• Szkoły Podstawowej Nr 2 z oddziałami integracyjnymi im. Stefana Czarnieckiego
w Sulejówku, ul. Okuniewska 2,
• Szkoły Podstawowej Nr 4 w Sulejówku, ul. Narutowicza 10
Oferty należy składać w terminie do dnia 13 kwietnia 2017 r. do godz. 12.00.
2017.03.23
V Rajd Rowerowy na Orientację „Na wiosennym szlaku”
Burmistrz Miasta Sulejówek zaprasza na imprezę turystyczno-sportową, podczas której zespoły liczące od 1 do 5 osób będą miały za zadanie potwierdzić w określonym limicie czasu swoją obecność przy ustawionych w terenie punktach kontrolnych oraz wykonać zadania.
2017.03.16
Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2017/2018
Burmistrz Miasta informuje o terminach rekrutacji do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych i klas I w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Sulejówek na rok szkolny 2017/2018.

Galeria zdjęć

  • Pomnik Współtwórców Polski Niepodległej i Pomnik Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Milusin - Dworek Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Pomnik Ofiar II wojny światowej
  • "Kolejniak"
  • Dworek "Siedziba" Zofii i Jędrzeja Moraczewskich
przejdź do galerii

Reklama

1% podatku dla organizacji pożytku publicznego

Urząd Miasta Sulejówek

ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
tel. / fax (22) 76-06-201 / (22) 76-06-213
e-mail: urzad@umsulejowek.pl

Godziny urzędowania

- poniedziałek w godz. 9:00 - 18:00
- wtorek-czwartek w godz. 8:00 - 16:00
- piątek w godz. 8:00 - 15:00

Stopka

Copyright Urząd Miasta Sulejówek 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone.