Urząd Miasta Sulejówek

poniedziałek, 22.05.2017
Rity, Heleny, Wiesława
Telefon: +48 22 76-06-201
e-mail:urzad@umsulejowek.pl

Menu

Nawigacja

Treść strony

ZGŁOSZENIE WPISU DO EWIDENCJI INNYCH OBIEKTÓW, W KTÓRYCH SĄ ŚWIADCZONE USŁUGI HOTELARSKIE

Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Klienta, ul. Dworcowa 55 (pok. nr 1 - parter)

Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Referat Urzędu Stanu Cywilnego i Działalności Gospodarczej, ul. Dworcowa 55, pok.5 - parter, tel. 22 76-06-226

Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.

Dodatkowe informacje:
Usługi hotelarskie mogą być świadczone w innych obiektach, jeżeli obiekty te spełniają minimalne wymagania codo wyposażenia oraz wymagania sanitarne, przeciwpożarowe itp.
Przedsiębiorca świadczący usługi hotelarskie zgłasza do ewidencji informacje o:
a. zaprzestaniu świadczenia usług hotelarskich,
b. uzyskaniu decyzji marszałka województwa o zaszeregowaniu obiektu do rodzaju i nadaniu kategorii;
c. zmianie działalności sezonowej na stałą lub stałej na sezonową;
d. zmianie liczby miejsc noclegowych, liczby jednostek mieszkalnych, zmianie ich struktury, zmianie numeru telefonu, a także o ile obiekt posiada – o zmianie numeru faksu, adresu poczty elektronicznej oraz adresu strony internetowej;

 

Opłaty:
Brak

Czas załatwienia sprawy:
Do 3O dni

Tryb odwoławczy:
Brak

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 z późn. zm.).
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 187 z późn. zm.).
Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 późn. zm.).

Metryka:
Opracował: Ewa Jerzak
Sprawdził: Barbara Kowalska – Kierownik Referatu
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta

drukuj całą stronę

Aktualności

2017.04.03
Szanowni Mieszkańcy,

Szanowni Mieszkańcy, 

uprzejmie informujemy, iż Urząd Miasta Sulejówek

·         będzie nieczynny w dniu 2 maja 2017 r. (wtorek), w zamian za ten dzień UM będzie czynny w dniu 10 czerwca  2017 r. (sobota) w godz. 8.00-14.00

Za utrudnienia przepraszamy

2017.05.18
Objazd na czas remontu DW 637

W związku z przebudową drogi wojewódzkiej nr 637 relacji Warszawa – Węgrów na odcinku od km 24+495 do 35+600 na czas trwania przebudowy w miejscowości Okuniew była konieczność wprowadzenia objazdu. Na remontowanym odcinku drogi odbywa się ruch jednokierunkowy w kierunku Warszawy. W kierunku Węgrowa ruch został poprowadzony objazdem przez Sulejówek dla pojazdów do 10 ton (mapka z zaznaczoną trasą objazdu w załączeniu).

Przewidywany czas trwania objazdu i przywrócenie stałej organizacji ruchu to 30.10.2017 r. 

2017.03.31
ZAKRES SPRZĄTANIA ULIC KWIECIEŃ-MAJ 2017 r.

Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przekazuje wykaz ulic przewidzianych do sprzątania w ramach oczyszczania i zamiatania ulic na Terenie Miasta Sulejówek. Rozpoczęcie prac nastąpi w dniu 03.04.2017 r.

Galeria zdjęć

  • "Witacz" - wjazd do Sulejówka
  • Milusin - Dworek Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • "Otradno" - pierwszy dom Aleksandry i Józefa Piłsudskich
  • Dworek "Siedziba" Zofii i Jędrzeja Moraczewskich
  • „Helin" - Fundacja Heleny i Ignacego Paderewskiego. Obecnie Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli.
przejdź do galerii

Reklama

1% podatku dla organizacji pożytku publicznego

Urząd Miasta Sulejówek

ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
tel. / fax (22) 76-06-201 / (22) 76-06-213
e-mail: urzad@umsulejowek.pl

Godziny urzędowania

- poniedziałek w godz. 9:00 - 18:00
- wtorek-czwartek w godz. 8:00 - 16:00
- piątek w godz. 8:00 - 15:00

Stopka

Copyright Urząd Miasta Sulejówek 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone.