Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, ul. Dworcowa 55, pok. nr 4 - parter , tel. 22 76-06-206
Wymagane dokumenty:
1. Dowód osobisty lub paszport
2. Wypełniony formularz „zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego„
3. Pełnomocnictwo (w przypadku zgłoszenia wymeldowania przez pełnomocnika)
Dodatkowe informacje:
- Wymeldowania z pobytu stałego można dokonać osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem - udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 267ze zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu.
W przypadku zgłoszenia wymeldowania przez pełnomocnika dodatkowo załącza się: pisemne pełnomocnictwo do wymeldowania
- Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.
- Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego można dokonać w formie pisemnej na formularzu w organie gminy lub w formie dokumentu elektronicznego. Formularze składane w formie dokumentu elektronicznego są uwierzytelnione przez zastosowanie kwalifikowanego certyfikatu lub certyfikatu podpisu osobistego lub profilu zaufanego ePUAP.
- podczas zameldowania w Urzędzie Gminy w nowym miejscu pobytu stałego z równoczesnym wymeldowaniem z dotychczasowego miejsca pobytu
Opłaty:
Opłata skarbowa od pełnomocnictwa wynosi 17 zł.
Opłacie skarbowej nie podlegają pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, rodzicom, dzieciom, dziadkom i rodzeństwu.
Składający pełnomocnictwo jest zobowiązany dołączyć dowód wniesienia opłaty skarbowej uiszczonej na rachunek bankowy Miasta Sulejówek.
17 zł – opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia na wniosek osoby dokonującej wymeldowania z pobytu stałego lub jej pełnomocnika.
Czas załatwienia sprawy:
Niezwłocznie
Tryb odwoławczy:
brak
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.)
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
4. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 maja 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. poz. 930)
Metryka:
Opracował: Teresa Siporska
Sprawdził: Hanna Stefaniuk – Sekretarz Miasta
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta
PROSIMY O DWUSTRONNE DRUKOWANIE WNIOSKÓW !!!
Informujemy, że od 1 września 2020 r. następuje zmiana metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Zgodnie z Uchwałą Nr XX/207/2020 Rady Miasta Sulejówek z dnia 23 kwietnia 2020 r. w sprawie wyboru metody opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Miasta Sulejówek oraz ustalenia stawki takiej opłaty, obowiązywać będzie nowy system rozliczania za odbiór odpadów.
Szanowni Mieszkańcy, informujemy, że na terenie Miasta Sulejówek przeprowadzona jest inwentaryzacja źródeł ciepła.
ANKIETA – INWENTARYZACJA ŹRÓDEŁ CIEPŁA
- poniedziałek | w godz. 9:00 - 18:00 |
- wtorek-czwartek | w godz. 8:00 - 16:00 |
- piątek | w godz. 8:00 - 15:00 |