Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.sulejowek.pl
Treść strony
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych przez Miasto Sulejówek
1. Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Miasto Sulejówek. Może Pan/Pani skontaktować się z nami w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
- przez e-mail: urzad@umsulejowek.pl
2. Inspektor ochrony danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Panu/Pani praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można skontaktować się w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
- przez e-mail: iod@umsulejowek.pl
3. Cele przetwarzania danych osobowych
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji – na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (klauzula zgody)
4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe na podstawie przepisów: kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych.
Podanie danych obligatoryjnych w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez osobę biorącą udział w rekrutacji, wykształcenia, kwalifikacje, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia wynika z przepisów Kodeksu Pracy.
Podanie pozostałych danych odbywa się na podstawie dobrowolnej zgody osoby biorącej udział w rekrutacji.
Niepodanie danych obligatoryjnych skutkuje brakiem rozpatrzenia kandydatury.
5. Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe pozyskane w rekrutacji, osób które zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą najpierw przechowywane w komórce organizacyjnej prowadzącej sprawy kadrowe, a następnie przekazane do Archiwum Zakładowego. Dokumentacja przechowywana będzie przez okres minimum 5 lat, a następnie po upływie okresu przechowywania i stwierdzeniu utraty znaczenia, w tym wartości dowodowej dla Urzędu Miasta poddana zostanie ekspertyzie i po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego ulegnie brakowaniu (Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie Instrukcji Kancelaryjnej Jednolitych Rzeczowych Wykazów Akt oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania Archiwów Zakładowych). Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w komórce organizacyjnej prowadzącej sprawy kadrowe przez okres trzech miesięcy, w tym czasie kandydaci mogą odbierać je osobiście, za pokwitowaniem. Po upływie trzech miesięcy od upowszechnienia informacji o wynikach naboru nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania danych osobowych,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
Aby skorzystać z powyższych praw, trzeba skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).
Prawo wniesienia skargi do organu
Przysługuje Pani/ Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
drukuj (Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Stanowisko ds. kadrdata wytworzenia: 2018-06-19
- opublikował: Kamil Szlejzer - Administratordata publikacji: 2018-06-19 15:00
- zmodyfikował: Administrator - Michał Zimolużyńskiostatnia modyfikacja: 2019-12-13 13:47