Urząd Miasta Sulejówek

wtorek, 12.12.2017
Aleksandra, Dagmary, Joanny
Telefon: +48 22 76-06-201
e-mail:urzad@umsulejowek.pl

Menu

Nawigacja

Treść strony

AKT ZGONU - ZGŁOSZENIE ZGONU

 

Miejsce składania dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Dworcowa 55 ( pok. nr 5 - parter ), tel. 22 76-06-220

Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Dworcowa 55 ( pok. nr 5 - parter ), tel. 22 76-06-220

Wymagane dokumenty:

1.    Karta zgonu stwierdzająca zgon wydana przez lekarza.

2.    Dowód tożsamości osoby zmarłej (paszport w przypadku cudzoziemca) i współmałżonka.

3.    Dokument tożsamości osoby zgłaszającej zgon (dowód osobisty lub paszport).

Dodatkowe informacje:

1.    Zgon należy zgłosić najpóźniej w ciągu 3 dni od daty sporządzenia karty zgonu, a jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej, zgłoszenia dokonuje się w ciągu 24 godzin od zgonu.

2.    Zgłoszenia dokonuje się w USC właściwym ze względu na miejsce zgonu.

3.    Odpis skrócony aktu zgonu jest wydawany z urzędu po dokonaniu rejestracji osobie zgłaszającej zgon.

4.    Zgłoszenie zgonu zastępuje wymeldowanie osoby zmarłej.

5.    Zgłaszając zgon należy podać: imiona, nazwisko i nazwisko rodowe osoby zmarłej, jej stan cywilny, datę i miejsce urodzenia, imiona i nazwiska rodowe rodziców osoby zmarłej, nazwisko i nazwisko rodowe współmałżonka osoby zmarłej.

Opłaty:
Sporządzenie aktu zgonu nie podlega opłacie skarbowej.

Czas załatwienia sprawy:
Niezwłocznie

Tryb odwoławczy:
Odmowa sporządzenia aktu następuje w formie decyzji, od której służy odwołanie do Wojewody Mazowieckiego za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz.1741 ze zm.)
2. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. Nr 217 poz.1427 ze zm.)

  • autor: Urząd Stanu Cywilnego

Metryka:
Opracował: Barbara Kowalska
Sprawdził: Hanna Stefaniuk – Sekretarz Miasta
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta

 

  • autor: Urząd Stanu Cywilnego

drukuj całą stronę

Aktualności

2017.02.15
Informator - LUTY 2017 r.
Informacja dla Mieszkańców Sulejówka - LUTY 2017 r.
2017.01.09
Dotacja do wymiany indywidualnych źródeł ciepła (kotłów)

Dotacja do 75 % kosztów kwalifikowanych, jednak nie więcej niż 5 000,00 zł dla ostatecznego odbiorcy korzyści tj. bezpośrednio korzystającego z udzielonego dofinansowania. O dofinansowanie mogą ubiegać się jedynie jednostki samorządu terytorialnego, dlatego Miasto Sulejówek planuje złożyć wniosek o dofinansowanie, którym objęci zostaną wszyscy mieszkańcy, którzy złożą wypełnione zgłoszenie do dnia 10 lutego 2017 r.

2016.11.28
PARK KULTUROWY - Obwieszczenie
Na podstawie art. 16 ust. 1a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 ze zm.), Rada Miasta Sulejówek ogłasza o podjęciu prac nad utworzeniem parku kulturowego w mieście Sulejówek o nazwie „Śladami Twórców Niepodległej”.

Galeria zdjęć

  • "Kolejniak"
  • Milusin - Dworek Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Dworek "Siedziba" Zofii i Jędrzeja Moraczewskich
  • W hołdzie Sybirakom i artyście Marianowi Jonkajtysowi
  • „Helin" - Fundacja Heleny i Ignacego Paderewskiego. Obecnie Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli.
przejdź do galerii

Reklama

1% podatku dla organizacji pożytku publicznego

Urząd Miasta Sulejówek

ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
tel. / fax (22) 76-06-201 / (22) 76-06-213
e-mail: urzad@umsulejowek.pl

Godziny urzędowania

- poniedziałek w godz. 9:00 - 18:00
- wtorek-czwartek w godz. 8:00 - 16:00
- piątek w godz. 8:00 - 15:00

Stopka

Copyright Urząd Miasta Sulejówek 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone.