Urząd Miasta Sulejówek

czwartek, 18.01.2018
Małgorzaty, Piotra, Bogumiła
Telefon: +48 22 76-06-201
e-mail:urzad@umsulejowek.pl

Menu

Nawigacja

Treść strony

WYDANIE ZAŚWIADCZEŃ O FIGUROWANIU W EWIDENCJI PODATNIKÓW PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO, LEŚNEGO, USTALENIU DOCHODU GOSPODARSTWA ROLNEGO ORAZ WIELKOŚCI UŻYTKÓW ROLNYCH GOSPODARSTWA ROLNEGO

Miejsce składania dokumentów:

Referat Podatków i Opłat Lokalnych, ul. Dworcowa 55 (pok. nr 6 - parter), tel. 22 76-06-211
 

Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:

Referat Podatków i Opłat Lokalnych, ul. Dworcowa 55 (pok. nr 6 - parter), tel. 22 76-06-211
 

Wymagane dokumenty:

wniosek o wydanie zaświadczenia (wniosek powinien zawierać dane składającego wniosek: adres, NIP/PESEL, w jakim celu ma być wydane zaświadczenie)
 

Dodatkowe informacje:   

Odbiór zaświadczeń - osobiście osoba ubiegająca się o zaświadczenie lub osoba upoważniona przez osobę ubiegającą się o wydanie zaświadczenia.
 

Opłaty:

1.Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia 17,00 zł.

2.Zaświadczenia o wielkości użytków rolnych gospodarstwa rolnego, wydawane przez urzędy gmin właściwe do pobierania podatku rolnego, są zwolnione z opłaty skarbowej

Bank Spółdzielczy w Halinowie

52 8019 0000 2005 8006 1339 0001
 

Czas załatwienia sprawy:

do 7 dni
 

Tryb odwoławczy:

Odmowa wydania zaświadczenia następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem organu wydającego postanowienie w terminie 7 dni licząc od dnia otrzymania postanowienia. Zażalenie należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Miasta w Sulejówku.
 

Podstawa prawna:

Art. 306a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa /tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 8, poz.60/. Cz. II. pkt21 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej /Dz.U. 2006 Nr 225, poz.1635/.
 

  • autor: Ref. Podatków i Opłat Lokalnych

Formularze do pobrania:

  • autor: Ref. Podatków i Opłat Lokalnych

Metryka:
Opracował: Iwona Kruk – Kierownik referatu
Sprawdził: Hanna Stefaniuk – Sekretarz Miasta
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta

  • autor: Ref. Podatków i Opłat Lokalnych

drukuj całą stronę

Aktualności

2018.01.11
Otwarte konkursy ofert

... na realizację zadania publicznego pod nazwą: prowadzenie placówek wsparcia dziennego dzieci i młodzieży wraz z dożywianiem na terenie Miasta Sulejówek.

... na realizację zadania publicznego pod nazwą: organizacja i prowadzenie imprez i zajęć sportowych, kulturalnych z promowaniem miejskiego programu profilaktyki.

... na realizację zadań publicznych w zakresie upowszechniania sportu, rekreacji i turystyki.

2018.01.05
Ferie zimowe

Burmistrz Miasta Sulejówek organizuje dla dzieci i młodzieży z Sulejówka FERIE NA basenie w Wesolandii i LODOWISKU w Wesołej.

Wszystkich chętnych zapraszamy! Liczba miejsc ograniczona.

2018.01.03
Odnowione dwa kolejne groby

Przed zakończeniem roku 2017 na cmentarzu parafialnym w Sulejówku Miłośnie odnowione zostały dwa kolejne groby ofiar zbrodni wojennej niemieckiego Wehrmachtu z 15 września 1939 r.
Odnowa sfinansowana została z pieniędzy zebranych przez wolontariuszy 1 listopada 2017 r.

Galeria zdjęć

  • "Otradno" - pierwszy dom Aleksandry i Józefa Piłsudskich
  • "Witacz" - wjazd do Sulejówka
  • Ogród Pamięci Dzieci ofiar hitlerowskiego obozu Auschwitz - Birkenau
  • Milusin - Dworek Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Dworek "Siedziba" Zofii i Jędrzeja Moraczewskich
przejdź do galerii

Reklama

1% podatku dla organizacji pożytku publicznego

Urząd Miasta Sulejówek

ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
tel. / fax (22) 76-06-201 / (22) 76-06-213
e-mail: urzad@umsulejowek.pl

Godziny urzędowania

- poniedziałek w godz. 9:00 - 18:00
- wtorek-czwartek w godz. 8:00 - 16:00
- piątek w godz. 8:00 - 15:00

Stopka

Copyright Urząd Miasta Sulejówek 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone.