Urząd Miasta Sulejówek

czwartek, 14.12.2017
Jana, Alfreda, Izydora
Telefon: +48 22 76-06-201
e-mail:urzad@umsulejowek.pl

Menu

Nawigacja

Treść strony

AKTA STANU CYWILNEGO – ZAŚWIADCZENIA O STANIE CYWILNYM

 

Miejsce składania dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Dworcowa 55 ( pok. nr 5 - parter ), tel. 22 76-06-220

Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Dworcowa 55 ( pok. nr 5 - parter ), tel. 22 76-06-220

Wymagane dokumenty:

1.    Wniosek osoby, której akt dotyczy.

2.    Dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport).

Dodatkowe informacje:
1.Zaświadczenie o stanie cywilnym wydawane jest wyłącznie osobie, której dotyczy.
2.Zaświadczenie jest ważne przez 6 miesięcy od daty jego sporządzenia.
3.Odmowa wydania zaświadczenia w formie postanowienia.

Opłaty:
38,00 zł od wydania zaświadczenia
Wpłat z tego tytułu należy dokonywać na rachunek bankowy Urzędu Miasta Sulejówek: Bank Spółdzielczy w Halinowie 52 8019 0000 2005 8006 1339 0001, na poczcie lub przelewem bankowym.

Czas załatwienia sprawy:
1. Jeżeli wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym złożony został do kierownika USC, który przechowuje księgę stanu cywilnego (USC w Sulejówku) wydanie zaświadczenia następuje do 7 dni roboczych od dnia złożenia wniosku.
2. Jeżeli wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym złożony został do kierownika USC, który nie przechowuje księgi stanu cywilnego, wydanie zaświadczenia następuje do 10 dni roboczych od dnia złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy:
Odmowa wydania zaświadczenia o stanie cywilnym następuje w formie postanowienia,  od którego służy zażalenie do Wojewody Mazowieckiego za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w terminie 7 dni od dnia jej doręczenia.

Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz.1741 ze zm.)
2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r. poz. 1628 ze zm.)

  • autor: Urząd Stanu Cywilnego

Formularze do pobrania:

Wniosek (PDF)
(dodano: 2015-07-20 13:36)
  • autor: Urząd Stanu Cywilnego

Metryka:
Opracował: Barbara Kowalska
Sprawdził: Hanna Stefaniuk – Sekretarz Miasta
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta

  • autor: Urząd Stanu Cywilnego

drukuj całą stronę

Aktualności

2017.12.13
"Rozsądne ogrzewanie"

W związku z trwającym okresem grzewczym Burmistrz Miasta Sulejówek bardzo serdecznie zaprasza Mieszkańców na kolejne spotkanie pod hasłem "Rozsądne ogrzewanie", promujące czyste i ekonomiczne ogrzewanie naszych domów. Pokaz odbędzie się w sobotę 16 grudnia 2017 r. o godz. 11:00 na targowisku miejskim przy ul. Staszica 2.

2017.02.15
Informator - LUTY 2017 r.
Informacja dla Mieszkańców Sulejówka - LUTY 2017 r.
2017.01.09
Dotacja do wymiany indywidualnych źródeł ciepła (kotłów)

Dotacja do 75 % kosztów kwalifikowanych, jednak nie więcej niż 5 000,00 zł dla ostatecznego odbiorcy korzyści tj. bezpośrednio korzystającego z udzielonego dofinansowania. O dofinansowanie mogą ubiegać się jedynie jednostki samorządu terytorialnego, dlatego Miasto Sulejówek planuje złożyć wniosek o dofinansowanie, którym objęci zostaną wszyscy mieszkańcy, którzy złożą wypełnione zgłoszenie do dnia 10 lutego 2017 r.

Galeria zdjęć

  • Pomnik Współtwórców Polski Niepodległej i Pomnik Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Dworek "Siedziba" Zofii i Jędrzeja Moraczewskich
  • Pomnik Żołnierzy A.K. Harcerskiego Batalionu "Zośka" Mieszkańców Miłosny i Sulejówka
  • "Witacz" - wjazd do Sulejówka
  • "Otradno" - pierwszy dom Aleksandry i Józefa Piłsudskich
przejdź do galerii

Reklama

1% podatku dla organizacji pożytku publicznego

Urząd Miasta Sulejówek

ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
tel. / fax (22) 76-06-201 / (22) 76-06-213
e-mail: urzad@umsulejowek.pl

Godziny urzędowania

- poniedziałek w godz. 9:00 - 18:00
- wtorek-czwartek w godz. 8:00 - 16:00
- piątek w godz. 8:00 - 15:00

Stopka

Copyright Urząd Miasta Sulejówek 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone.