Miasto Sulejówek

Nawigacja

Treść strony

UDOSTĘPNIANIE DANYCH JEDNOSTKOWYCH Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW ORAZ Z REJESTRU PESEL

Miejsce składania dokumentów:
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, ul. Dworcowa 55, pok. nr 4 - parter, tel. 22 76-06-206

Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, ul. Dworcowa 55, pok. nr 4 - parter, tel. 22 76-06-206

Wymagane dokumenty:

  • wypełniony wniosek
  • dokumenty potwierdzające interes prawny lub faktyczny w uzyskaniu danych (np. wezwanie sądowe, wezwanie komornicze, dokumenty potwierdzające zobowiązanie osoby, której dane mają być udostępnione wobec wnioskującego o udostępnienie danych (np. kopie umów, wezwań do zapłaty, faktur, wyroków sądowych itp.)
  • dowód wniesienia opłaty za udostępnienie danych,
  • pełnomocnictwo (w przypadku gdy wnioskodawca działa za pośrednictwem pełnomocnika) wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej z tytułu złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.

Dodatkowe informacje:   

Osobom i podmiotom, które nie wykażą interesu prawnego, a jedynie uwiarygodnią istnienie interesu faktycznego, dane mogą być udostępnione wyłącznie za zgodą osób, których te dane dotyczą. 

 

Opłaty:         

Opłata za udostępnienie jednostkowych danych (dotyczy jednej osoby) wynosi - 31 zł

Opłata skarbowa 17 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (jeśli osobę wnoszącą podanie reprezentuje pełnomocnik)

Bank Spółdzielczy w Halinowie

52 8019 0000 2005 8006 1339 0001

Czas załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie dłużej niż miesiąc.

Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Wojewody Mazowieckiego, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 października 2011r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z rejestru PESEL oraz trybu uzyskiwania zgody na udostępnienie danych po wykazaniu interesu faktycznego.
Rozporządzenie Ministra  Cyfryzacji z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL oraz trybu uzyskiwania zgody na udostępnienie danych po wykazaniu interesu faktycznego (Dz.U.2018.2523)

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

Formularze do pobrania:

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

Metryka:
Opracował: Agnieszka Fatyga
Sprawdził: Teresa Siporska – Kierownik
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

Banery

Stopka

 

Urząd Miasta Sulejówek
ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek

 

tel.  +48 22 76-06-201
fax. +48 22 76-06-213

urzad@umsulejowek.pl
ePUAP: /ums/SkrytkaESP

[obiekt mapy] Lokalizacja Sulejówka na mapie Polski