Nawigacja
Menu
Menu
MIESZKANIEC
Treść strony
WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O NIEZALEGANIU W PODATKACH LUB STWIERDZENIE STANU ZALEGŁOŚCI
Miejsce składania dokumentów:
Referat Podatków i Opłat Lokalnych, ul. Dworcowa 55 (pok. nr 6 - parter), tel. 22 76-06-211
Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Referat Podatków i Opłat Lokalnych, ul. Dworcowa 55 (pok. nr 6 - parter), tel. 22 76-06-211
Wymagane dokumenty:
uzasadniony wniosek o wydanie zaświadczenia (wniosek powinien zawierać dane składającego wniosek: adres, NIP/PESEL, datę urodzenia, określenie okresu jaki ma być ujęty w zaświadczeniu, w jakim celu ma być wydane zaświadczenie, rodzaj podatku i inne).
Dodatkowe informacje:
brak
Opłaty:
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia 21,00 zł
Bank Spółdzielczy w Halinowie
52 8019 0000 2005 8006 1339 0001
Czas załatwienia sprawy:
do 7 dni
Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy wydania zaświadczenia przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Burmistrza Miasta Sulejówek w terminie 7 dni licząc od dnia otrzymania postanowienia. Zażalenie należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Miasta w Sulejówku.
Podstawa prawna:
Art. 306e ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa.
- autor: Ref. Podatków i Opłat Lokalnych
Formularze do pobrania:
- autor: Ref. Podatków i Opłat Lokalnych
Metryka:
Opracował: Iwona Kruk – Kierownik referatu
Sprawdził: Hanna Stefaniuk – Sekretarz Miasta
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta
- autor: Ref. Podatków i Opłat Lokalnych