Miasto Sulejówek

Nawigacja

Treść strony

WYMELDOWANIE DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ

Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Klienta, ul. Dworcowa 55 ( pok. nr 4 - parter )

Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, ul. Dworcowa 55, pok. nr 4 - parter, tel. 22 76-06-206

Wymagane dokumenty:

  • wypełniony wniosek
  • dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (kserokopia – oryginał do wglądu) np: umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu.
  • inne dokumenty potwierdzające fakty opisane we wniosku i mogące mieć wpływ na wyjaśnienie sprawy np: wyrok orzekający eksmisję, wyrok o sposobie korzystania z lokalu
  • pełnomocnictwo - do reprezentowania strony postępowania w przypadku niemożności uczestniczenia strony w  postępowaniu administracyjnym
  • dowód wniesienia opłaty skarbowej

Dodatkowe informacje:
Podanie o wymeldowanie decyzją administracyjną osoby,  która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego  i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się składa właściciel lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.

Opłaty:
opłata skarbowa;
10 zł – od wydania decyzji administracyjnej
17 zł – od pełnomocnictwa
Opłacie skarbowej nie podlegają pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, rodzicom, dzieciom, dziadkom i rodzeństwu.
Składający pełnomocnictwo jest zobowiązany dołączyć dowód wniesienia opłaty skarbowej uiszczonej na rachunek bankowy Miasta Sulejówek.

Bank Spółdzielczy w Halinowie
Nr konta 52 8019 0000 2005 8006 1339 0001

Czas załatwienia sprawy:
do 1 miesiąca
do 2 miesięcy sprawy szczególnie skomplikowane.

Tryb odwoławczy:
Do Wojewody Mazowieckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem Burmistrza Miasta.

Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
4. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy  wykonywaniu obowiązku meldunkowego.

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

Formularze do pobrania:

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

Metryka:
Opracował: Teresa Siporska
Sprawdził: Hanna Stefaniuk – Sekretarz Miasta
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta

  • autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

Banery

Stopka

 

Urząd Miasta Sulejówek
ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek

 

tel.  +48 22 76-06-201
fax. +48 22 76-06-213

urzad@umsulejowek.pl
ePUAP: /ums/SkrytkaESP

[obiekt mapy] Lokalizacja Sulejówka na mapie Polski