Nawigacja
Menu
Menu
MIESZKANIEC
Treść strony
ZAŚWIADCZENIE O ZGODNOŚCI PLANOWANEGO SPOSOBU UŻYTKOWANIA Z OBOWIĄZUJĄCYMI USTALENIAMI MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Klienta, ul. Dworcowa 55 (pok. nr 1- parter)
Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Stanowisko ds. Zagospodarowania Przestrzennego, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), tel. 22 76-06-265, pokój nr 111
Wymagane dokumenty:
wypełniony wniosek o zaświadczenie, że planowany sposób użytkowania jest zgodny z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Dodatkowe informacje:
brak
Opłaty:
Opłata skarbowa - 17 zł
Bank Spółdzielczy w Halinowie
52 8019 0000 2005 8006 1339 0001
Czas załatwienia sprawy:
14 dni od dnia złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy:
brak
Podstawa prawna:
Art. 217 Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
- autor: Stanowisko ds. Zagospodarowania Przestrzennego
Formularze do pobrania:
- autor: Stanowisko ds. Zagospodarowania Przestrzennego
Metryka:
Opracował: Anita Bąbała
Sprawdził: Renata Strzeszewska – Kierownik
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta
- autor: Ref. Zagospodarowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE