Nawigacja
Menu
Menu
MIESZKANIEC
Treść strony
ZAŚWIADCZENIE O ZGODNOŚCI PLANOWANEGO SPOSOBU UŻYTKOWANIA Z OBOWIĄZUJĄCYMI USTALENIAMI MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Klienta, ul. Dworcowa 55 (pok. nr 1- parter)
Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), tel. 22 76-06-265, pokój nr 111
Wymagane dokumenty:
wypełniony wniosek o zaświadczenie, że planowany sposób użytkowania jest zgodny z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Dodatkowe informacje:
brak
Opłaty:
Opłata skarbowa - 17 zł
Bank Spółdzielczy w Halinowie
52 8019 0000 2005 8006 1339 0001
Czas załatwiania sprawy:
7 dni od złożenia wniosku
Tryb odwoławczy:
brak
Podstawa prawna:
Art. 217 Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Metryka:
Opracowała: Agata Pełka
Sprawdziła: Anna Bączyk – Kierownik
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta
- autor: Ref. Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Formularze do pobrania:
- Wniosek o wydanie zaświadczenia (DOCX) 14.2kB(dodano: 2019-08-13 14:33, ostatnia modyfikacja: 2023-11-27 09:12)
- autor: Stanowisko ds. Zagospodarowania Przestrzennego