KARTA USŁUGI
NR GKM/02
|
Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego (drogi gminnej) w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej
|
Urząd Miasta Sulejówek
ul. Dworcowa 55
05-070 Sulejówek
Tel.: /22/ 760 62 21, fax: /22/ 760 62 13
urzad@umsulejowek.pl
http://bip.sulejowek.pl
http://www.sulejowek.pl
|
|
Miejsce składania dokumentów:
|
Urząd Miasta w Sulejówku
Biuro Podawcze
ul. Dworcowa 55
|
poniedziałek: 9.00 – 18.00
wtorek-czwartek: 8.00 – 16.00
piątek: 8.00 – 15.00
|
Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
|
Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok.103, tel. 76-06-240/241.
|
Wymagane dokumenty:
|
Wniosek o wydanie decyzji zezwalającej zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogi gminnej (do pobrania w Biurze Podawczym, bądź na stronie internetowej www.sulejowek.pl);
Załączniki:
1. Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczeniem urządzeń i podaniem wymiarów powierzchni zajmowanego pasa drogowego – 2 egz.
- Inne (zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi może zażądać dodatkowych dokumentów).
|
Dodatkowe informacje:
|
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej należy złożyć z 30 dniowym wyprzedzeniem umożliwiającym rozpatrzenie wniosku przed terminem rozpoczęcia robót. Należy zachować termin 14 dni na uprawomocnienie decyzji od dnia jej odbioru.
|
Opłaty:
|
Opłatę ustala się jako iloczyn liczby metrów kwadratowych powierzchni pasa drogowego zajętej przez rzut poziomy urządzenia i rocznej stawki opłaty za zajęcie 1 m2 pasa drogowego. Za zajęcie powierzchni pasa drogowego zajętej przez rzut poziomy urządzenia mniejszej niż 1 m2 stosuje się stawki takie jak za zajęcie 1 m2 pasa drogowego.
Za złożenie pełnomocnictwa – 17 zł (tabela część IV załącznika do ustawy o opłacie skarbowej).
|
Bank Spółdzielczy w Halinowie Nr konta:
40 8019 0000 2005 8006 1339 0023
|
Czas załatwienia sprawy:
|
Według obowiązujących przepisów (Kodeks postępowania administracyjnego) - 1 miesiąc od dnia złożenia wniosku, w sprawach skomplikowanych do 2 miesięcy.
|
Tryb odwoławczy:
|
Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach w terminie 14 dni od dnia odebrania decyzji, za pośrednictwem Burmistrza Miasta.
Odwołanie należy składać w Biurze Podawczym.
|
Podstawa prawna:
|
1. Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1376, z późn. zm.)
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm),
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r. poz.1923),
4. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielenia zezwolenia na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2016 r., poz.1264),
5. Uchwała Rady Miasta Sulejówek nr XVIII/183/2020 z dnia 30 stycznia 2020r.
|
Formularze do pobrania
|
Wniosek na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej
|
Opracowała:
Grażyna Widyńska
Data: 2022-06-14r.
|
Sprawdził:
Adam Witkowski
Data: 2022-06-14 r.
|
Zatwierdził:
Remigiusz Górniak
Data: 2022-06-14 r.
|