Nawigacja
Menu
Menu
MIESZKANIEC
Treść strony
WYMELDOWANIE DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Klienta, ul. Dworcowa 55 ( pok. nr 4 - parter )
Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, ul. Dworcowa 55, pok. nr 4 - parter, tel. 22 76-06-206
Wymagane dokumenty:
- wypełniony wniosek
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (kserokopia – oryginał do wglądu) np: umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu.
- inne dokumenty potwierdzające fakty opisane we wniosku i mogące mieć wpływ na wyjaśnienie sprawy np: wyrok orzekający eksmisję, wyrok o sposobie korzystania z lokalu
- pełnomocnictwo - do reprezentowania strony postępowania w przypadku niemożności uczestniczenia strony w postępowaniu administracyjnym
- dowód wniesienia opłaty skarbowej
Dodatkowe informacje:
Podanie o wymeldowanie decyzją administracyjną osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się składa właściciel lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.
Opłaty:
opłata skarbowa;
10 zł – od wydania decyzji administracyjnej
17 zł – od pełnomocnictwa
Opłacie skarbowej nie podlegają pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, rodzicom, dzieciom, dziadkom i rodzeństwu.
Składający pełnomocnictwo jest zobowiązany dołączyć dowód wniesienia opłaty skarbowej uiszczonej na rachunek bankowy Miasta Sulejówek.
Bank Spółdzielczy w Halinowie
Nr konta 52 8019 0000 2005 8006 1339 0001
Czas załatwienia sprawy:
do 1 miesiąca
do 2 miesięcy sprawy szczególnie skomplikowane.
Tryb odwoławczy:
Do Wojewody Mazowieckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem Burmistrza Miasta.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
4. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego.
- autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
Formularze do pobrania:
- Wniosek o wymeldowanie decyzją administracyjną (DOC)(dodano: 2020-07-27 13:23)
- autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
Metryka:
Opracował: Teresa Siporska
Sprawdził: Hanna Stefaniuk – Sekretarz Miasta
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta
- autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
EWIDENCJA LUDNOŚCI I DOWODY OSOBISTE
PROSIMY O DWUSTRONNE DRUKOWANIE WNIOSKÓW !!!
- DOWODY OSOBISTE – WYDANIE / WYMIANA
- UDOSTĘPNIANIE DANYCH ZE ZBIORÓW MELDUNKOWYCH
- WYMELDOWANIE DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ
- WYMELDOWANIE Z POBYTU CZASOWEGO TRWAJĄCEGO PONAD 3 MIESIĄCE
- WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO
- ZAMELDOWANIE DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ
- ZAMELDOWANIE NA POBYT CZASOWY
- ZAMELDOWANIE NA POBYT CZASOWY CUDZOZIEMCÓW
- ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY