Wniosek o wydanie decyzji na lokalizację w pasie drogowym drogi gminnej obiektów budowlanych lub urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego (do pobrania w Biurze Podawczym, bądź na stronie internetowej www.sulejowek.pl);
Załączniki:
1) Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczeniem planowanej inwestycji – 2 szt.;
2) Opinia (ZUD) Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej (Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim), jeżeli jest wymagana przepisami szczególnymi – na żądanie zarządcy drogi.;
3) Wypis z rejestru ewidencji gruntów dotyczący działek drogowych, na których zlokalizowane będą urządzenia infrastruktury podziemnej, naziemnej lub innych – na żądanie zarządcy drogi.
4) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wnioskodawcą jest pełnomocnik inwestora wraz z dowodem opłaty skarbowej – 17 zł;
5) Kserokopia decyzji o warunkach zabudowy lub decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, jeżeli jest wymagana przepisami szczególnymi – na żądanie zarządcy drogi.
6) Warunki techniczne budowy urządzeń infrastruktury technicznej - uzgodnione przez właściwe instytucje (np. PGE Dystrybucja S.A., MZWiK, PSG Sp. z o.o.) – 1 szt.
7) Inne (zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi może zażądać dodatkowych dokumentów).
|