Nawigacja
Menu
Menu
MIESZKANIEC
Treść strony
ZATWIERDZENIE PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Klienta, ul. Dworcowa 55 (pok. nr 1- parter)
Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok.105, tel. 783-54-76
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek właściciela nieruchomości o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości.
2. Dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości (aktualny odpis z księgi wieczystej lub sporządzony przez geodetę uprawnionego protokół z badań księgi wieczystej).
3. Aktualny wypis z rejestru ewidencji gruntów i budynków dla dzielonej działki.
4. Mapę z projektem podziału.
5. Wstępny projekt podziału i postanowienie o zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego wydane przez Referat Zagospodarowania Przestrzennego.
6. Protokół z przyjęcia granic nieruchomości.
7. Wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej.
Dodatkowe informacje:
Wszczęcie postępowania o podział nieruchomości następuje na wniosek i koszt osoby, która ma w tym interes prawny. Podziału nieruchomości dokonuje uprawniony geodeta na zlecenie ww. osoby.
Opłaty:
brak
Czas załatwienia sprawy:
Do 30 dni w formie decyzji
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Miasta w terminie 14 dni.
Podstawa prawna:
Art. 93 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
- autor: Ref. Geodezji i Gospodarki Nnieruchomościami
Formularze do pobrania:
- autor: Ref. Geodezji i Gospodarki Nnieruchomościami
Metryka:
Opracował: Monika Kaczyńska
Sprawdził: Bożenna Kisiel – Kierownik
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta
- autor: Ref. Geodezji i Gospodarki Nnieruchomościami