Miasto Sulejówek

Nawigacja

Treść strony

Co musisz wiedzieć o koronawirusie

  • KV_plakat_A3_DRUK-1
  • autor: Ministerstwo Zdrowia

Instrukcja postępowania w trakcie odbywania kwarantanny

Instrukcja postępowania w trakcie odbywania kwarantanny

  1. Podczas kwarantanny pozostań w domu przez 14 dni.
  2. Nie przyjmuj gości.
  3. Obserwuj organizm i sprawdzaj temperaturę ciała.
  4. W przypadku wystąpienia objawów: gorączki, kaszlu, duszności, osłabienia natychmiast zadzwoń do Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Mińsku Mazowieckim pod nr alarmowy: 509 407 101 lub 25 758 22 32 wew. 104.
  5. Jeśli w twoim domu/mieszkaniu mieszka kilka osób i jest możliwość to korzystaj z oddzielnej łazienki.
  6. Poproś o zakupy i dostarczenie w taki sposób, aby nie było bezpośredniego kontaktu (np. poproś o pozostawienie zapakowanych zakupów przed drzwiami).
  7. Często myj ręce i przestrzegaj zasad higieny.
  8. Nie używaj wspólnego ręcznika, jedzenia (np. wspólnej kanapki, szklanki, sztućców) i nie przechowuj szczoteczki do zębów ze szczoteczkami domowników.
  9. Używaj chusteczek jednorazowego użytku.
  10. Dezynfekuj środkiem na bazie alkoholu powierzchnie dotykowe, klamki, uchwyty, kontakty, umywalkę.
  11. Jeśli w ciągu 14 dni nie wystąpią objawy, zakończ samoobserwację.

Informacja dla interesantów

Informacja dla interesantów

Szanowni Państwo!

W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o nasze zdrowie - Państwa oraz pracowników urzędu, proszę o rozważenie możliwości ograniczenia osobistego załatwiania spraw i procedowanie ich w formie korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej z wykorzystaniem platformy e-PUAP.

NA TERENIE URZĘDU MIASTA SULEJÓWEK ZOSTAJĄ WPROWADZONE OGRANICZENIA.

Dla interesantów udostępnione zostaje jedynie Biuro Obsługi Mieszkańców bez możliwości przemieszczania się samodzielnie na pozostałe piętra budynku.

Kontakt z referatami i ze stanowiskami URZĘDU STANU CYWILNEGO, PODATKÓW, EWIDENCJI LUDNOŚCI i DOWODÓW OSOBISTYCH jest możliwy tylko poprzez kontakt telefoniczny i okienko Biura Obsługi Mieszkańców.

Bezpłatne konto e-PUAP można założyć poprzez bankowość elektroniczną. Zapytania do Urzędu Miasta prosimy kierować e-mailem na adres urzad@umsulejowek.pl  lub zgłaszać telefonicznie. Wszelkie opłaty na konto Urzędu Miasta można wnosić bezpłatnie w Banku Spółdzielczym  przy ul. Dworcowej 71 r. Żeromskiego i ul. Bema 2H,  jak również elektronicznie poprzez indywidualną bankowość elektroniczną.

Kolejne informacje będą przekazywane na bieżąco - www.sulejowek.pl.

Spis telefonów Urzędu Miasta Sulejówek

Spis telefonów Urzędu Miasta Sulejówek - budynek przy ul. Dworcowej 55

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

Numer telefonu

1

Biuro Burmistrza

+48 76 06 230

2

Biuro Obsługi Klienta

+48 76 06 221

3

Biuro Rady Miasta

+48 76 06 207

4

USC / Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste / Ewidencja Działalności Gospodarczej

+48 76 06 220, +48 76 06 206

5

FAX

+48 76 06 213

6

Finanse pok. 22

+48 76 06 214, +48 76 06 215, +48 76 06 216

7

Kadry / Archiwum Zakładowe

+48 76 06 204

8

Obrona Cywilna

+48 76 06 223

9

Organizacja 

+48 76 06 228

10

Oświata  /  Karta Dużej Rodziny

+48 76 06 209, +48 76 06 217

11

Podatki

+48 76 06 211, +48 76 06 225, +48 76 06 275

12

Promocja

+48 76 06 205

 

Spis telefonów Urzędu Miasta Sulejówek - budynek przy ul. Reymonta 43

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

Numer telefonu

1

Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa

+48 76 06 240, +48 76 06 241

2

Planowanie Przestrzenne i Gospodarka Nieruchomościami - geodezja

+48 76 06 245

3

Planowanie Przestrzenne i Gospodarka Nieruchomościami - zagospodarowanie

+48 76 06 248, +48 76 06 265

4

Planowanie i Realizacja Projektów

+48 76 06 251, +48 76 06 252, +48 76 06 242

5

Referat Ochrony Środowiska i Gospodarowania Odpadami

+48 76 06 256, +48 76 06 278

 

Za wyrozumiałość serdecznie dziękujemy.

Burmistrz Miasta Sulejówek

Schemat postępowania w razie wystawienia decyzji PPIS o kwarantannie domowej w przypadku podejrzenia koronowirusa SARS CoV-2

  • Schemat
  • Instrukcja

Koronawirus - Komunikat

  • Komunikat

Instrukcja załatwiania spraw urzędowych przez ePuap

Instrukcja załatwiania spraw urzędowych przez ePuap

Środa, 1 kwietnia 2020

  1. Załatwianie spraw urzędowych przez internet z wykorzystaniem elektronicznej skrytki podawczej urzędu wymaga posiadania konta z profilem zaufanym www.pz.gov.pl:

2Q==

W przypadku braku konta należy dokonać rejestracji na stronie pz.gov.pl. Na wskazanej stronie znajduje się instrukcja i pomoc przy procesie rejestracji.

2.    Osoby posiadające konto z profilem zaufanym powinny odszukać wzory wniosków dostępnych na stronie Miasta Sulejówek w katalogu DRUKI DO POBRANIA (strona: https://www.sulejowek.pl/283,druki-do-pobrania):

Z

 

3.     Należy wypełnić pobrane wnioski i zapoznać się z kartą usługi. Jeżeli załatwienie określonego typu sprawy wymaga wniesienia opłaty – należy taką opłatę uiścić przelewem na konto urzędu, zaś potwierdzenie przelewu dołączyć przy załatwianiu sprawy przez ePUAP (opis sposobu załatwiania sprawy w dalszej części instrukcji). Należy również pobrać i wypełnić druk zawierający zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wnioski i formularze wypełnia się na komputerze, w edytorze tekstów (nie ma konieczności wypełniania druków odręcznie a następnie skanowania wypełnionych dokumentów). Przy załatwianiu spraw drogą elektroniczną nie ma konieczności składania odręcznego podpisu. Funkcję podpisu elektronicznego pełni profil zaufany.  


4.    Przygotowane/wypełnione w formie elektronicznej dokumenty należy przesłać na elektroniczną skrytkę podawczą urzędu. W tym celu należy zalogować się na stronie www.epuap.gov.pl przy wykorzystaniu profilu zaufanego (pkt. 1). W wyszukiwarce na stronie epuap.gov.pl, po zalogowaniu, należy odszukać formularz „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”