Nawigacja
Menu
Menu
Wszystkie aktualności
Treść strony
Co musisz wiedzieć o koronawirusie
- autor: Ministerstwo Zdrowia
Instrukcja postępowania w trakcie odbywania kwarantanny
Instrukcja postępowania w trakcie odbywania kwarantanny
- Podczas kwarantanny pozostań w domu przez 14 dni.
- Nie przyjmuj gości.
- Obserwuj organizm i sprawdzaj temperaturę ciała.
- W przypadku wystąpienia objawów: gorączki, kaszlu, duszności, osłabienia natychmiast zadzwoń do Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Mińsku Mazowieckim pod nr alarmowy: 509 407 101 lub 25 758 22 32 wew. 104.
- Jeśli w twoim domu/mieszkaniu mieszka kilka osób i jest możliwość to korzystaj z oddzielnej łazienki.
- Poproś o zakupy i dostarczenie w taki sposób, aby nie było bezpośredniego kontaktu (np. poproś o pozostawienie zapakowanych zakupów przed drzwiami).
- Często myj ręce i przestrzegaj zasad higieny.
- Nie używaj wspólnego ręcznika, jedzenia (np. wspólnej kanapki, szklanki, sztućców) i nie przechowuj szczoteczki do zębów ze szczoteczkami domowników.
- Używaj chusteczek jednorazowego użytku.
- Dezynfekuj środkiem na bazie alkoholu powierzchnie dotykowe, klamki, uchwyty, kontakty, umywalkę.
- Jeśli w ciągu 14 dni nie wystąpią objawy, zakończ samoobserwację.
Informacja dla interesantów
Szanowni Państwo!
W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o nasze zdrowie - Państwa oraz pracowników urzędu, proszę o rozważenie możliwości ograniczenia osobistego załatwiania spraw i procedowanie ich w formie korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej z wykorzystaniem platformy e-PUAP.
NA TERENIE URZĘDU MIASTA SULEJÓWEK ZOSTAJĄ WPROWADZONE OGRANICZENIA.
Dla interesantów udostępnione zostaje jedynie Biuro Obsługi Mieszkańców bez możliwości przemieszczania się samodzielnie na pozostałe piętra budynku.
Kontakt z referatami i ze stanowiskami URZĘDU STANU CYWILNEGO, PODATKÓW, EWIDENCJI LUDNOŚCI i DOWODÓW OSOBISTYCH jest możliwy tylko poprzez kontakt telefoniczny i okienko Biura Obsługi Mieszkańców.
Bezpłatne konto e-PUAP można założyć poprzez bankowość elektroniczną. Zapytania do Urzędu Miasta prosimy kierować e-mailem na adres urzad@umsulejowek.pl lub zgłaszać telefonicznie. Wszelkie opłaty na konto Urzędu Miasta można wnosić bezpłatnie w Banku Spółdzielczym przy ul. Dworcowej 71 r. Żeromskiego i ul. Bema 2H, jak również elektronicznie poprzez indywidualną bankowość elektroniczną.
Kolejne informacje będą przekazywane na bieżąco - www.sulejowek.pl.
Spis telefonów Urzędu Miasta Sulejówek
Lp. |
Nazwa komórki organizacyjnej |
Numer telefonu |
---|---|---|
1 |
Biuro Burmistrza |
+48 76 06 230 |
2 |
Biuro Obsługi Klienta |
+48 76 06 221 |
3 |
Biuro Rady Miasta |
+48 76 06 207 |
4 |
USC / Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste / Ewidencja Działalności Gospodarczej |
+48 76 06 220, +48 76 06 206 |
5 |
FAX |
+48 76 06 213 |
6 |
Finanse pok. 22 |
+48 76 06 214, +48 76 06 215, +48 76 06 216 |
7 |
Kadry / Archiwum Zakładowe |
+48 76 06 204 |
8 |
Obrona Cywilna |
+48 76 06 223 |
9 |
Organizacja |
+48 76 06 228 |
10 |
Oświata / Karta Dużej Rodziny |
+48 76 06 209, +48 76 06 217 |
11 |
Podatki |
+48 76 06 211, +48 76 06 225, +48 76 06 275 |
12 |
Promocja |
+48 76 06 205 |
Lp. |
Nazwa komórki organizacyjnej |
Numer telefonu |
---|---|---|
1 |
Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa |
+48 76 06 240, +48 76 06 241 |
2 |
Planowanie Przestrzenne i Gospodarka Nieruchomościami - geodezja |
+48 76 06 245 |
3 |
Planowanie Przestrzenne i Gospodarka Nieruchomościami - zagospodarowanie |
+48 76 06 248, +48 76 06 265 |
4 |
Planowanie i Realizacja Projektów |
+48 76 06 251, +48 76 06 252, +48 76 06 242 |
5 |
Referat Ochrony Środowiska i Gospodarowania Odpadami |
+48 76 06 256, +48 76 06 278 |
Za wyrozumiałość serdecznie dziękujemy.
Burmistrz Miasta Sulejówek
Schemat postępowania w razie wystawienia decyzji PPIS o kwarantannie domowej w przypadku podejrzenia koronowirusa SARS CoV-2
Koronawirus - Komunikat
Instrukcja załatwiania spraw urzędowych przez ePuap
Instrukcja załatwiania spraw urzędowych przez ePuap
Środa, 1 kwietnia 2020
- Załatwianie spraw urzędowych przez internet z wykorzystaniem elektronicznej skrytki podawczej urzędu wymaga posiadania konta z profilem zaufanym www.pz.gov.pl:
W przypadku braku konta należy dokonać rejestracji na stronie pz.gov.pl. Na wskazanej stronie znajduje się instrukcja i pomoc przy procesie rejestracji.
2. Osoby posiadające konto z profilem zaufanym powinny odszukać wzory wniosków dostępnych na stronie Miasta Sulejówek w katalogu DRUKI DO POBRANIA (strona: https://www.sulejowek.pl/283,druki-do-pobrania):
3. Należy wypełnić pobrane wnioski i zapoznać się z kartą usługi. Jeżeli załatwienie określonego typu sprawy wymaga wniesienia opłaty – należy taką opłatę uiścić przelewem na konto urzędu, zaś potwierdzenie przelewu dołączyć przy załatwianiu sprawy przez ePUAP (opis sposobu załatwiania sprawy w dalszej części instrukcji). Należy również pobrać i wypełnić druk zawierający zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wnioski i formularze wypełnia się na komputerze, w edytorze tekstów (nie ma konieczności wypełniania druków odręcznie a następnie skanowania wypełnionych dokumentów). Przy załatwianiu spraw drogą elektroniczną nie ma konieczności składania odręcznego podpisu. Funkcję podpisu elektronicznego pełni profil zaufany.
4. Przygotowane/wypełnione w formie elektronicznej dokumenty należy przesłać na elektroniczną skrytkę podawczą urzędu. W tym celu należy zalogować się na stronie www.epuap.gov.pl przy wykorzystaniu profilu zaufanego (pkt. 1). W wyszukiwarce na stronie epuap.gov.pl, po zalogowaniu, należy odszukać formularz „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”